Mileservices BV
Smederijstraat 17C
5111 PT Baarle Nassau
Nederland

Telefoon: +31 653812384

 

Klantenservice staat bij Mileservices BV hoog in het vaandel. Tevreden klanten zijn de reden van ons bestaan.

Heeft u vragen over de specificaties van een product dan kunt u via het artikel op onze site een samenvatting bekijken.Voor gebruikers vragen verwijzen wij u naar de handleiding. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u, eventueel via het artikel op onze site, contact opnemen met de producent.Ook voor drivers en gebruikershandleidingen (manuals) verwijzen wij u naar de site van de producent.

Voor garantieclaims of reparaties dient u eerst, voordat u de goederen terugstuurt, een RMA (Return of Materials Autorisation) aan te vragen via een e-mail (info@mileservices.nl) . Vergeet daarbij niet de volgende informatie te vermelden:

* De klantgegevens zoals vermeld op de factuur.

* Het order- en factuurnummer alsmede de afleverdatum.

* Het artikel waarvoor u de RMA aanvraagt. Het artikelnummer, -omschrijving, het serienummer.

* Een duidelijke omschrijving van uw garantieclaim of reparatie. Vermeld, indien van toepassing, met welke software en versie (zowel de systeem- als applicatiesoftware) en de drivers   (versie) waarmee het apparaat werkt of op aangesloten is.

Zodra wij uw aanvraag ontvangen hebben sturen wij u het RMA-nummer en bijbehorende instructies naar het door u opgegeven e-mail adres. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.Mocht u nog op- of aanmerkingen hebben of als uw verwachtingen anders waren dan kunt altijd via een e-mailtje aan ons laten weten. Wij zullen daar zo snel mogelijk op reageren.

Rechten

De hierboven beschreven verklaring geldt voor de website van Mileservices BV . Zij behoudt zich echter het recht om deze verklaring te allen tijden aan te passen. Bovenstaand beleid en verklaringen zijn niet bedoeld als een overeenkomst en er kunnen geen rechten aan ontleend worden. Voor onze voorwaarden verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden Mileservices, eveneens op deze site.